Częste pytania

/Częste pytania
Częste pytania 2018-06-05T09:26:46+00:00

Zakupy online są dziecinnie proste

Masz wątpliwości dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym? Poniżej zgromadziliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów.

Podoba mi się oferta sklepu URWISY DWA. Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, wypełnij formularz i wyślij go do nas. Potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy do Ciebie na podany adres e-mail.

Czy do zrobienia zakupów w Waszym e-sklepie wymagana jest rejestracja?

Nie musisz się rejestrować, by skorzystać z naszej oferty. Dzięki jednak rejestracji, przy kolejnych zakupach zaoszczędzisz swój czas związany ze złożeniem zamówienia – nasz system „zapamięta” Twoje dane.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Akceptujemy płatności:

    • gotówką,
    • przelewem,
    • szybkim przelewem Przelewy24,
    • kartą
      (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)
    • za pobraniem.

    Numer konta do przelewów: 73 1050 1025 1000 0091 3235 5745.

    Jakie formy dostawy są dostępne i ile kosztują?

    Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub do Paczkomatu.

    Koszty wysyłki wynoszą następująco:

    list polecony priorytetowy – 10 zł, płatność z góry
    Pocztex48 – 12 zł przy płatności z góry, 18 zł przy przesyłce za pobraniem
    firma kurierka – 14 zł przy płatności z góry, 18 zł przy przesyłce za pobraniem
    Paczkomat – 12 zł

    Przy zakupach powyżej 250 zł wysyłka gratis.

    Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty?

    Tak, na życzenie klientów wystawiamy faktury VAT i dołączamy je do przesyłki.

    Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

    Tak, klientom naszego e-sklepu umożliwiamy osobisty odbiór zamówienia w dni robocze w godzinach 8:00–16:00. Nasz adres znajdziesz w zakładce Kontakt.

    Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Towar do klienta wysyłamy w ciągu 24 godzin od zakupu. Czas doręczenia zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych w zależności od wybranej formy dostawy.

    Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na rabat?

    Przy zamówieniach powyżej 20 sztuk danego produktu udzielamy indywidualnych rabatów. Do skorzystania z nich zapraszamy żłobki, przedszkola, szkoły i hurtownie.

    Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się ze szczegółowym regulaminem sklepu.

    Nie znalazłeś potrzebnej informacji? Skontaktuj się z nami – na Twoje pytanie odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

Kategorie produktów